Regulamin konkursu „Zdrowie? Masz to na talerzu!” organizowanego przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, we współpracy z Zakładem Żywienia Człowieka, Wydział Nauk o Zdrowiu, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
- Regulamin - zasady i warunki Konkursu „Zdrowie? Masz to na talerzu”
- Konkurs – program marketingowy skierowany do studentów dietetyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Organizator - Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych reprezentowany przez Prezesa Zarządu Witolda Bogutę, z siedzibą w Warszawie, ul. Świętokrzyska 20/321, 00-002 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000306904, NIP: 5252449469
- Realizator konkursu - Zakład Żywienia Człowieka, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny reprezentowany przez p.o. kierownika dr inż. Beatę Sińską.
- Agencja nadzorująca - INSPIRE smarter branding, ul. Królowej Jadwigi 307i, 30-234 Kraków.
- Uczestnik konkursu – osoba lub zespół, które zgłoszą do Realizatora konkursu swój pomysł popularyzacji talerza żywieniowego w Internecie (24 maja i 7 czerwca) i zrealizują go na Instagramie w lecie 2024 r.
- Realizacja - polega na emisji rolki (reels) na platformie Instagram i wymaga oznaczenia czterech kont: @wum_dietetycy_skn @PolskieSuperowoce, @MocPolskichWarzyw - konto integrujące producentów wielu gatunków polskich warzyw oraz konta promującego konsumpcję jabłek (nazwa zostanie dodana w czerwcu br.).
- Rolka - pionowe wideo, które można udostępniać na różnych platformach społecznościowych.
- Nagrody dla autora lub autorów najlepszego projektu - opis zwycięskiego projektu na stronie Zakład Żywienia Człowieka lub w mediach uczelnianych WUM, mediach branżowych dla dietetyków, branżowych dla producentów owoców i warzyw oraz na portalu Onet.pl lub MedOnet.pl, RMF24.pl i Sad24.pl. Voucher na warsztat kulinarny realizowany we wskazanym przez Organizatora studiu kulinarnym. Studio zlokalizowane w Warszawie, voucher ważny od 15 października 2024 do 16 grudnia 2024 roku. Istniej możliwości zamiany vouchera na nagrodę gotówkową w kwocie 2000 zł (dla zgłoszeń zespołowych) i 1500 zł (dla zgłoszeń indywidualnych).
Dane osobowe:
Reklamacje:
Postanowienia końcowe:
Projekt "CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” realizowany jest przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Źródło: CORE TEAM Zespół ds. Promocji roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu
Opracowanie w ramach projektu CORE TEAM. Projekt jest realizowany przez KZGPOiW we współpracy z agencję strategiczną INSPIRE smarter branding, pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Kontakt:
Więcej na temat inicjatyw sektora ogrodniczego:
CORE TEAM – powstało forum współpracy sektora produkcji owoców i warzyw
Core Team to forum współpracy liderów, ekspertów branży owoców i warzyw, doradztwa i nauki. Uczestnicy postawili sobie cel opracowania planu rozwoju sektora i współpracę przy realizacji uzgodnionego portfela inicjatyw. Prace na etapie identyfikacji wyzwań poparły 34 orga...
Czytaj więcej
Mieliśmy dobrą strategię, która dziś już nie działa
Mieliśmy dobrą strategię. Były inne czasy, inni klienci, rynki, takie, a nie inne możliwości przechowywania i transportu, i to działało, sprawdzało się. Dziś już jednak nie działa. Padają słowa: wielka improwizacja, nieczytelność, chimeryczność, hazard.
Czytaj więcej
Będziemy silni handlowo i produkcyjnie, albo zostaniemy w polu
Rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości deserowe owoce i na konsolidację podaży. Produkcja i konsumpcja owoców jagodowych rośnie. Pandemia wygenerowała dodatkowy popyt. Zwiększyła się też świadomość i zapotrzebowanie na całą jakościową żywność.
Czytaj więcej
CORE TEAM: Współpraca dźwignią handlu
W ramach współpracy sektora powstały CORE TEAM jagodowy i jabłkowy. Przedstawicieli organizacji branżowych wsparli liderzy uznanych firmy uprawiających, dostarczających owoce do handlu i eksporterzy. Wspólne doświadczenia akcentują rosnącą rolę integracji.
Czytaj więcej
Wola współpracy i świadomość liderów
W ramach projektu CORE TEAM połączono potencjał sektora owoców i warzyw. Przedstawiciele wielu środowisk, produkcji, przetwórstwa, nauki i doradztwa, ludzie często z międzynarodowym doświadczeniem, postawili sobie za cel identyfikację wyzwań i ściślejszą współpracę.
Czytaj więcej
Wspólna promocja katalizatorem zmian w sektorze
Udana realizacja projektów promocyjnych owocuje rozszerzeniem współpracy kilkunastu organizacji branżowych. Do tej pory wypracowano model całorocznej promocji, realizowane są wspólne badania konsumpcji, sektor ma wspólną strategię komunikacji i wspólną identyfikację wizu...
Czytaj więcej