Regulamin konkursu „Zdrowie? Masz to na talerzu!” organizowanego przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, we współpracy z Zakładem Żywienia Człowieka, Wydział Nauk o Zdrowiu, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
![polska smakuje_pasek (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/209764/large-64394d192700b187ac8dc45387d183f9.jpg)
- Regulamin - zasady i warunki Konkursu „Zdrowie? Masz to na talerzu”
- Konkurs – program marketingowy skierowany do studentów dietetyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Organizator - Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych reprezentowany przez Prezesa Zarządu Witolda Bogutę, z siedzibą w Warszawie, ul. Świętokrzyska 20/321, 00-002 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000306904, NIP: 5252449469
- Realizator konkursu - Zakład Żywienia Człowieka, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny reprezentowany przez p.o. kierownika dr inż. Beatę Sińską.
- Agencja nadzorująca - INSPIRE smarter branding, ul. Królowej Jadwigi 307i, 30-234 Kraków.
- Uczestnik konkursu – osoba lub zespół, które zgłoszą do Realizatora konkursu swój pomysł popularyzacji talerza żywieniowego w Internecie (24 maja i 7 czerwca) i zrealizują go na Instagramie w lecie 2024 r.
- Realizacja - polega na emisji rolki (reels) na platformie Instagram i wymaga oznaczenia czterech kont: @wum_dietetycy_skn @PolskieSuperowoce, @MocPolskichWarzyw - konto integrujące producentów wielu gatunków polskich warzyw oraz konta promującego konsumpcję jabłek (nazwa zostanie dodana w czerwcu br.).
- Rolka - pionowe wideo, które można udostępniać na różnych platformach społecznościowych.
- Nagrody dla autora lub autorów najlepszego projektu - opis zwycięskiego projektu na stronie Zakład Żywienia Człowieka lub w mediach uczelnianych WUM, mediach branżowych dla dietetyków, branżowych dla producentów owoców i warzyw oraz na portalu Onet.pl lub MedOnet.pl, RMF24.pl i Sad24.pl. Voucher na warsztat kulinarny realizowany we wskazanym przez Organizatora studiu kulinarnym. Studio zlokalizowane w Warszawie, voucher ważny od 15 października 2024 do 16 grudnia 2024 roku. Istniej możliwości zamiany vouchera na nagrodę gotówkową w kwocie 2000 zł (dla zgłoszeń zespołowych) i 1500 zł (dla zgłoszeń indywidualnych).
Dane osobowe:
Reklamacje:
Postanowienia końcowe:
Projekt "CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” realizowany jest przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Źródło: CORE TEAM Zespół ds. Promocji roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu
![Polska smakuje (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/380930/large-70202106658d15cb702e9f520c74c846.jpg)
Opracowanie w ramach projektu CORE TEAM. Projekt jest realizowany przez KZGPOiW we współpracy z agencję strategiczną INSPIRE smarter branding, pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Kontakt:
Więcej na temat inicjatyw sektora ogrodniczego:
![CORE TEAM – powstało forum współpracy sektora produkcji owoców i warzyw](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/landing_page/cover_photo/159838/e8aad1e133aa1c2a54dcf23913c9c430.jpg)
CORE TEAM – powstało forum współpracy sektora produkcji owoców i warzyw
Core Team to forum współpracy liderów, ekspertów branży owoców i warzyw, doradztwa i nauki. Uczestnicy postawili sobie cel opracowania planu rozwoju sektora i współpracę przy realizacji uzgodnionego portfela inicjatyw. Prace na etapie identyfikacji wyzwań poparły 34 orga...
Czytaj więcej
![Mieliśmy dobrą strategię, która dziś już nie działa](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/stories/159433/meta_fb_og_image/large-b7a3980ec56c63851e6ea9b5451e6250.jpg)
Mieliśmy dobrą strategię, która dziś już nie działa
Mieliśmy dobrą strategię. Były inne czasy, inni klienci, rynki, takie, a nie inne możliwości przechowywania i transportu, i to działało, sprawdzało się. Dziś już jednak nie działa. Padają słowa: wielka improwizacja, nieczytelność, chimeryczność, hazard.
Czytaj więcej
![Będziemy silni handlowo i produkcyjnie, albo zostaniemy w polu](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/landing_page/cover_photo/159438/be15f118e391d80b5e3810cba450f3cf.jpg)
Będziemy silni handlowo i produkcyjnie, albo zostaniemy w polu
Rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości deserowe owoce i na konsolidację podaży. Produkcja i konsumpcja owoców jagodowych rośnie. Pandemia wygenerowała dodatkowy popyt. Zwiększyła się też świadomość i zapotrzebowanie na całą jakościową żywność.
Czytaj więcej
![CORE TEAM: Współpraca dźwignią handlu](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/stories/141794/meta_fb_og_image/large-834ac43dd1382b94572342168eba5fb7.jpg)
CORE TEAM: Współpraca dźwignią handlu
W ramach współpracy sektora powstały CORE TEAM jagodowy i jabłkowy. Przedstawicieli organizacji branżowych wsparli liderzy uznanych firmy uprawiających, dostarczających owoce do handlu i eksporterzy. Wspólne doświadczenia akcentują rosnącą rolę integracji.
Czytaj więcej
![Wola współpracy i świadomość liderów](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/stories/141506/meta_fb_og_image/large-d49e8eeaf497e8def5c60a9d247faebf.jpg)
Wola współpracy i świadomość liderów
W ramach projektu CORE TEAM połączono potencjał sektora owoców i warzyw. Przedstawiciele wielu środowisk, produkcji, przetwórstwa, nauki i doradztwa, ludzie często z międzynarodowym doświadczeniem, postawili sobie za cel identyfikację wyzwań i ściślejszą współpracę.
Czytaj więcej
![Wspólna promocja katalizatorem zmian w sektorze](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/stories/141236/meta_fb_og_image/large-8a4c5000a635eceaaa2dacab935abdac.jpg)
Wspólna promocja katalizatorem zmian w sektorze
Udana realizacja projektów promocyjnych owocuje rozszerzeniem współpracy kilkunastu organizacji branżowych. Do tej pory wypracowano model całorocznej promocji, realizowane są wspólne badania konsumpcji, sektor ma wspólną strategię komunikacji i wspólną identyfikację wizu...
Czytaj więcej