Żywność funkcjonalna - nowa szansa dla producentów owoców i warzyw

Wystąpienie prof. dr hab. n. med. Jakuba Fichny podczas XII Kongresu Bezpieczeństwa Żywności
Branże ogrodnicza i mleczarska o wspólnej promocji

XXXI Jesienne Targi Rolnicze agroWARMA 2025 przypomniały ideę wspólnej promocji „talerza żywieniowego”. Czas dzielenia minął, musimy łączyć i dawać konsumentom komplementarną ofertę, kompletną odpowiedź na pytanie: jak jeść? Poniżej opinie liderów branży mlecznej - Andrz...
Nie ma trzeciej drogi: własne łańcuchy dostaw albo rola podwykonawcy

Zróżnicowanie i konsolidacja - jedyna droga. To jeden z wniosków z dyskusji, która odbyła się 23 września 2025 roku. Webinar pt. „Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?”, zainicjowany przez Core Team sektora ogrodniczego, zrealizowała redakcja portalu SadyOgrod...
Bez jakości nie ma asertywności - głos Marka Marca w dyskusji o przyszłości sektora ogrodniczego

23 września 2025 roku odbył się webinar pt. „Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?”, zrealizowany przez redakcję portalu SadyOgrody.pl i zainicjowany przez Core Team sektora ogrodniczego. W gronie ekspertów znaleźli się praktycy rynku: Paweł Kołodziejczyk, Mar...
Konsolidacja i jakość - recepta Pawła Kołodziejczyka na asertywność w łańcuchu dostaw

Nie rywalizuj, współpracuj - lekcja z 20 lat układania relacji producenta z detalistą. Głos w dyskusji, której celem była analiza modeli współpracy między producentami owoców i warzyw a dużymi sieciami handlowymi w warunkach ogromnej dysproporcji potencjału ekonomicznego...
Nie tylko sieci handlowe. O alternatywnych modelach sprzedaży i rosnącej sile lokalnych marek

23 września 2025 r. odbył się webinar pt. „Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?”, zainicjowany przez Core Team sektora ogrodniczego i zrealizowany przez redakcję portalu SadyOgrody.pl. Dyskusja zgromadziła ekspertów i praktyków rynku, którzy zastanawiali się,...
Zapraszamy na webinar: Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?

Obecna struktura sektora owocowo-warzywnego to przyczyna, czy skutek? Jakie są koszty i straty przedsiębiorców wynikające z braku koncentracji sektora owocowo-warzywnego? Jakie są zagrożenia przy dalszym braku koncentracji? Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją ...
Promocja to inwestycja w przyszłość - Dominika Kozarzewska o jagodowej sztafecie i współpracy plantatorów

24 lipca 2025 r. na portalu SadyOgrody.pl odbył się webinar pt. „Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?”, poświęcony budowaniu skutecznych i zintegrowanych strategii promocyjnych dla krajowego sektora ogrodniczego. W dyskusji wzięli udział li...
Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar poświęcony promocji owoców i warzyw. Wśród uczestników liderzy kampanii, które w ostatnich latach zintegrowały producentów wielu gatunków owoców i warzyw. Poniżej link do transmisji z 24/07.
Żywność funkcjonalna w centrum uwagi

29 października 2025 r. w Warszawie odbyła się XII edycja Kongresu Bezpieczeństwa Żywności - jedno z najważniejszych wydarzeń dla sektora rolno-spożywczego w Polsce. Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 400 uczestników. Szczególną uwagę zadedykowano żywności funkcjonalne...
Żywność funkcjonalna - nowa szansa dla producentów owoców i warzyw

Wystąpienie prof. dr hab. n. med. Jakuba Fichny podczas XII Kongresu Bezpieczeństwa Żywności
Branże ogrodnicza i mleczarska o wspólnej promocji

XXXI Jesienne Targi Rolnicze agroWARMA 2025 przypomniały ideę wspólnej promocji „talerza żywieniowego”. Czas dzielenia minął, musimy łączyć i dawać konsumentom komplementarną ofertę, kompletną odpowiedź na pytanie: jak jeść? Poniżej opinie liderów branży mlecznej - Andrz...
Nie ma trzeciej drogi: własne łańcuchy dostaw albo rola podwykonawcy

Zróżnicowanie i konsolidacja - jedyna droga. To jeden z wniosków z dyskusji, która odbyła się 23 września 2025 roku. Webinar pt. „Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?”, zainicjowany przez Core Team sektora ogrodniczego, zrealizowała redakcja portalu SadyOgrod...
Bez jakości nie ma asertywności - głos Marka Marca w dyskusji o przyszłości sektora ogrodniczego

23 września 2025 roku odbył się webinar pt. „Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?”, zrealizowany przez redakcję portalu SadyOgrody.pl i zainicjowany przez Core Team sektora ogrodniczego. W gronie ekspertów znaleźli się praktycy rynku: Paweł Kołodziejczyk, Mar...
Konsolidacja i jakość - recepta Pawła Kołodziejczyka na asertywność w łańcuchu dostaw

Nie rywalizuj, współpracuj - lekcja z 20 lat układania relacji producenta z detalistą. Głos w dyskusji, której celem była analiza modeli współpracy między producentami owoców i warzyw a dużymi sieciami handlowymi w warunkach ogromnej dysproporcji potencjału ekonomicznego...
Nie tylko sieci handlowe. O alternatywnych modelach sprzedaży i rosnącej sile lokalnych marek

23 września 2025 r. odbył się webinar pt. „Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?”, zainicjowany przez Core Team sektora ogrodniczego i zrealizowany przez redakcję portalu SadyOgrody.pl. Dyskusja zgromadziła ekspertów i praktyków rynku, którzy zastanawiali się,...
Zapraszamy na webinar: Asertywność w łańcuchu dostaw - jak ją zbudować?

Obecna struktura sektora owocowo-warzywnego to przyczyna, czy skutek? Jakie są koszty i straty przedsiębiorców wynikające z braku koncentracji sektora owocowo-warzywnego? Jakie są zagrożenia przy dalszym braku koncentracji? Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją ...
Promocja to inwestycja w przyszłość - Dominika Kozarzewska o jagodowej sztafecie i współpracy plantatorów

24 lipca 2025 r. na portalu SadyOgrody.pl odbył się webinar pt. „Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?”, poświęcony budowaniu skutecznych i zintegrowanych strategii promocyjnych dla krajowego sektora ogrodniczego. W dyskusji wzięli udział li...
Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar poświęcony promocji owoców i warzyw. Wśród uczestników liderzy kampanii, które w ostatnich latach zintegrowały producentów wielu gatunków owoców i warzyw. Poniżej link do transmisji z 24/07.
1
2