Polacy chcą jeść zdrowiej, ale gubią się w chaosie informacyjnym - wnioski z debaty zorganizowanej przez sektor ogrodniczy

27 listopada 2025 roku sektor ogrodniczy zorganizował debatę o zmianach w świadomości żywieniowej Polaków i wpływie dezinformacji na codzienne wybory żywieniowe. W spotkaniu uczestniczyły: Monika Stromkie-Złomaniec - dietetyk kliniczny, Małgorzata Jaszyk - plantator i pr...
Świadomość żywieniowa Polaków sprzymierzeńcem produktów podstawowych

Jak zmieniła się świadomość żywieniowa Polaków w 2025 roku? Zapraszamy na spotkanie prasowe sektora ogrodniczego i prezentacje najnowszych badań konsumpcji warzyw i owoców, realizowanych w formie comiesięcznego monitoringu przez Kantar Polska. Poznaj gatunki popularne w ...
Pieczarkowe śniadanie sektora ogrodniczego i Kantar Polska

W programie badania konsumpcji i zakupów warzyw, owoców i pieczarek. Debata o kreowaniu nawyków i edukacji żywieniowej z udziałem dr Krystiana Szudygi, Grzegorza Łapanowskiego i Kamili Boś. Bohaterem produktowym pieczarki, dynie i jabłka. Zapraszamy!
Ostatnie jagodowe śniadanie prasowe sektora ogrodniczego i Kantar Polska

W programie podsumowanie rekordowych wzrostów ilości osób deklarujących konsumpcję warzyw i owoców. Bohaterami produktowymi dwa ostatnie gatunki w jagodowej sztafecie - minikiwi i żurawina. Zapraszają producenci i promotorzy.
Ostatnie letnie śniadanie prasowe sektora ogrodniczego i Kantar Polska

W programie najpopularniejsze gatunki sierpnia i odpowiedź na pytanie czy Polacy chcą jeść więcej jabłek? Bohaterami produktowymi spotkania papryka, cukinia, bakłażan, obchodząca 50-lecie uprawy w Polsce aronia oraz malinowe Lody z Farmy. Zapraszają producenci, przetwórc...
Czego lato Cię nauczy?

Uroda i dobra forma zaczynają się w kuchni a zdrowe nawyki żywieniowe warto kreować od najmłodszych lat. Zapraszamy na śniadanie prasowe z omówieniem trzech obszarów edukacji żywieniowej: odżywianie dzieci, odżywianie i aktywność fizyczna, odżywianie a uroda. Bohaterami ...
Gatunki, którymi mamy ochotę częstować i rekordowe wskaźniki konsumpcji

89% badanych deklaruje, że podzieliłoby się którymś z gatunków z drugą osobą. Wśród owoców jakie chciałoby się dać drugiej osobie są: truskawki (57%), czereśnie (40%), maliny (32%), jabłka (26%), borówki (23%). Spośród warzyw chcemy częstować pomidorem (20%) i ogórkiem (...
ABC lipca? Zapraszamy na agrest, borówki i czereśnie!

Pierwsze letnie śniadanie prasowe podsumuje konsumpcję w czerwcu. Poznamy gatunki, którymi Polacy chcą się dzielić, rekomendacje żywieniowe na początek lata oraz owocowe hity lipca: agrest, borówkę, czereśnie oraz jabłka odmiany Idared.
Rośnie atrakcyjność samozbiorów polskich warzyw i owoców

Kantar Polska w badaniach dla Core Teamu sektora ogrodniczego zapytał o to, czy jeżeli mielibyśmy możliwość uczestnictwa w samozbiorach, czy bylibyśmy nimi zainteresowani? Badania pokazały zainteresowanie aż 78% Polaków.
Świąteczne śniadanie prasowe sektora ogrodniczego i Kantar Polska

Zapraszamy na podsumowanie roku, prezentacje świątecznych rekomendacji żywieniowych i na debatę o roli dietetyka. Polacy chcą jeść zdrowiej, ale gubią się w chaosie informacji i dezinformacji. W czym może pomóc dietetyk? Kiedy warto iść do dietetyka? Wśród ekspertów Nina...
Polacy chcą jeść zdrowiej, ale gubią się w chaosie informacyjnym - wnioski z debaty zorganizowanej przez sektor ogrodniczy

27 listopada 2025 roku sektor ogrodniczy zorganizował debatę o zmianach w świadomości żywieniowej Polaków i wpływie dezinformacji na codzienne wybory żywieniowe. W spotkaniu uczestniczyły: Monika Stromkie-Złomaniec - dietetyk kliniczny, Małgorzata Jaszyk - plantator i pr...
Świadomość żywieniowa Polaków sprzymierzeńcem produktów podstawowych

Jak zmieniła się świadomość żywieniowa Polaków w 2025 roku? Zapraszamy na spotkanie prasowe sektora ogrodniczego i prezentacje najnowszych badań konsumpcji warzyw i owoców, realizowanych w formie comiesięcznego monitoringu przez Kantar Polska. Poznaj gatunki popularne w ...
Pieczarkowe śniadanie sektora ogrodniczego i Kantar Polska

W programie badania konsumpcji i zakupów warzyw, owoców i pieczarek. Debata o kreowaniu nawyków i edukacji żywieniowej z udziałem dr Krystiana Szudygi, Grzegorza Łapanowskiego i Kamili Boś. Bohaterem produktowym pieczarki, dynie i jabłka. Zapraszamy!
Ostatnie jagodowe śniadanie prasowe sektora ogrodniczego i Kantar Polska

W programie podsumowanie rekordowych wzrostów ilości osób deklarujących konsumpcję warzyw i owoców. Bohaterami produktowymi dwa ostatnie gatunki w jagodowej sztafecie - minikiwi i żurawina. Zapraszają producenci i promotorzy.
Ostatnie letnie śniadanie prasowe sektora ogrodniczego i Kantar Polska

W programie najpopularniejsze gatunki sierpnia i odpowiedź na pytanie czy Polacy chcą jeść więcej jabłek? Bohaterami produktowymi spotkania papryka, cukinia, bakłażan, obchodząca 50-lecie uprawy w Polsce aronia oraz malinowe Lody z Farmy. Zapraszają producenci, przetwórc...
Czego lato Cię nauczy?

Uroda i dobra forma zaczynają się w kuchni a zdrowe nawyki żywieniowe warto kreować od najmłodszych lat. Zapraszamy na śniadanie prasowe z omówieniem trzech obszarów edukacji żywieniowej: odżywianie dzieci, odżywianie i aktywność fizyczna, odżywianie a uroda. Bohaterami ...
Gatunki, którymi mamy ochotę częstować i rekordowe wskaźniki konsumpcji

89% badanych deklaruje, że podzieliłoby się którymś z gatunków z drugą osobą. Wśród owoców jakie chciałoby się dać drugiej osobie są: truskawki (57%), czereśnie (40%), maliny (32%), jabłka (26%), borówki (23%). Spośród warzyw chcemy częstować pomidorem (20%) i ogórkiem (...
ABC lipca? Zapraszamy na agrest, borówki i czereśnie!

Pierwsze letnie śniadanie prasowe podsumuje konsumpcję w czerwcu. Poznamy gatunki, którymi Polacy chcą się dzielić, rekomendacje żywieniowe na początek lata oraz owocowe hity lipca: agrest, borówkę, czereśnie oraz jabłka odmiany Idared.
Rośnie atrakcyjność samozbiorów polskich warzyw i owoców

Kantar Polska w badaniach dla Core Teamu sektora ogrodniczego zapytał o to, czy jeżeli mielibyśmy możliwość uczestnictwa w samozbiorach, czy bylibyśmy nimi zainteresowani? Badania pokazały zainteresowanie aż 78% Polaków.
1
2
3
4