Mam nadzieję, że pojawią się politycy różnych opcji, że oni będą chcieli słuchać. Dlaczego warto posłuchać o dobrych praktykach? Ci najlepszy cele Zielonego Ładu na 2030 roku osiągają od kilku lat, nie dlatego, że chcą tego politycy, ale dlatego, że mi się to biznesowo opłaca. Takie przykłady przedstawimy. Mam nadzieję, że Państwa zainspirujemy. Zapraszam już 17 stycznia!
Mirosław Korzeniowski, Stowarzyszenie Agroekoton, w Core Team lider zespołu ds. produkcji zrównoważonej.
- Konferencję rozpocznie prezentacja trendów i wyników badań konsumpcji.
- Poznamy atuty i wyzwania zrównoważonego rozwoju.
- Po raz pierwszy publicznie zaprezentowana zostanie diagnoza stanu branży jagodowej.
- Poznamy wyniki i wnioski z badań rynku jabłek w Polsce 2023 i możliwe scenariusze rozwoju produkcji, eksportu i promocji jabłek.
- Nowe formy współpracy nauki z praktycznym ogrodnictwem – inicjatywa Międz. Towarzystwa Nauk Ogrodniczych (ISHS)
- W ramach promocji dobrych praktyk dowiemy się jak budować zaufanie i jak oprzeć się fali populizmu.
- W ramach lepszego zrozumienia finalnych konsumentów porozmawiamy o tym, jak ludzie odbierają naszą koncentrację na agrotechnice i „cenach skupu”. Czy to od nas kupują?
„CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” to projekt realizowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Zadanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt: