Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie, żeby zobaczyć, jak wygląda struktura odmianowa według samych sadowników i organizacji producenckich? Ile mamy Gali, Red Jonaprince'a, jak te dane można wykorzystać w codziennej pracy?
zaprasza Adam Paradowski, lider zespołu ds. zbierania danych branżowych.
- Konferencję rozpocznie prezentacja trendów i wyników badań konsumpcji.
- Poznamy atuty i wyzwania zrównoważonego rozwoju.
- Po raz pierwszy publicznie zaprezentowana zostanie diagnoza stanu branży jagodowej.
- Poznamy wyniki i wnioski z badań rynku jabłek w Polsce 2023 i możliwe scenariusze rozwoju produkcji, eksportu i promocji jabłek.
- Nowe formy współpracy nauki z praktycznym ogrodnictwem – inicjatywa Międz. Towarzystwa Nauk Ogrodniczych (ISHS)
- W ramach promocji dobrych praktyk dowiemy się jak budować zaufanie i jak oprzeć się fali populizmu.
- W ramach lepszego zrozumienia finalnych konsumentów porozmawiamy o tym, jak ludzie odbierają naszą koncentrację na agrotechnice i „cenach skupu”. Czy to od nas kupują?
„CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” to projekt realizowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Zadanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.