Strategia zamiast gaszenia pożarów
Pomysł polega na tym, żebyśmy te dane zbierali i żeby utworzyć zespół, który skupiałby przedstawicieli różnych organizacji i środowisk sektora sadowniczego. Po to, żeby komunikaty i dane, które przygotowujemy, były komunikatami nie jednej organizacji, ale całego sektora.
- dodaje Paradowski.
Planujmy, współpracujmy, by nie gasić pożarów
Badania są potrzebne. Otwierają nam wszystkim oczy na sytuację i preferencje konsumentów. Takie badania warto robić, powtarzać, mówić o nich i wyciągnąć wnioski. To też jest cel prezentacji i konferencji. Pokazujemy rzeczy strategiczne, nie chcemy „gaszenia pożarów”. To jest działanie proaktywne, myślenie naprzód, przygotowanie się na różne scenariusze. Tak ma działać Core Team i podejmowane przez nas inicjatywy
– wyjaśnia Adam Paradowski.
Działajmy razem!
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja”.