Realizowana przez producentów i finansowana przez Fundusz promocja będzie efektywniejsza. Pracę nad kolejnymi synergiami realizowanych przez sektor kampanii zapowiedzieli liderzy kilkunastu projektów. Na zaproszenie Core Temu odbyło się pierwsze spotkanie organizacji i firm realizujących projekty promujące konsumpcję owoców i warzyw. Oto podsumowanie tego spotkania - pierwsze inicjatywy oraz spostrzeżenia, które wymagają dalszych uzgodnień.
- Stworzyć grupę roboczą dla agencji operacyjnie realizujących projekty dla sektora ogrodniczego
- Zestawić w ramach realizowanych projektów działania wykonane, którym chcemy zwiększyć zasięg (przykład: zrobiliśmy 10 przepisów – wyglądają tak – zapraszamy by dystrybuować je dalej)
- Zestawić planowane działania, wydarzenia, komunikaty, którymi moglibyśmy się wymieniać Przykład: planujemy w kolejnej edycji kampanii zrobić 5 eventów i 10 przepisów, nasze umowy z twórcami treści, ekspertami i influencerami na to zezwalają, założenia mamy takie, grupy docelowe takie, dajcie znać czy będziecie nimi zainteresowani. Pytanie wyjściowe: jakie umowy podpisujemy działając za środki Funduszu - wszystkich producentów w Polsce – i co może być celem naszych projektów, jak nie udostępnienia efektów przez media i inne projekty, których celem jest wzrost świadomości roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu?
- Zaplanować stworzenie „grupy ekspertów wspólnych” dla projektów realizowanych dla sektora. Określić sposoby pracy z nimi i to jak zadbać by pracując dla danego projektu, mieli świadomość szerszego kontekstu, którym jest rola wszystkich owoców i warzyw w codziennym odżywianiu.
- Wymienić doświadczenia z angażowaniem influencerów i mikroinfluencerów. Ocenić możliwości wygenerowania korzyści krótkookresowych (np. stawki za współpracę) oraz długookresowych (nie traktowanie prac dla sektora w kategoriach finansowych, budowanie specjalnego statusu Funduszu).
Agenda spotkania z 25 września br. w materiale Spotkanie projektów promujących konsumpcję owoców i warzyw
#Fundusze Promocji
Opracowanie w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zadania „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, IV edycja”.