




#Fundusze Promocji
Komunikat opracowany w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zadania „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, V edycja”.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw

Wyniki na podstawie „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców” realizowanych przez Kantar Polska we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1010 Polaków w wieku 15 lat i więcej. Projekt finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
- Badanie identyfikujące gatunki ulubione i najbardziej oczekiwane przez Polaków z dn. 8-13 grudnia 2023 r.
- Badanie podsumowujące rolnicze protesty realizowane w dniach 15-20 marca 2024 r. Czy zamierza Pan(i) w najbliższym czasie kupować częściej niż dotychczas, poszczególne gatunki naszych polskich owoców i warzyw?
- Badanie zrealizowane 14-19 marzec 2025 r. Myśląc o tym i o własnych preferencjach, czy zamierza Pan(i) w nadchodzącym sezonie kupować częściej niż dotychczas, poszczególne gatunki polskich owoców i warzyw?
Badanie „Bezpieczeństwo żywnościowe i kluczowe wyzwania dla prezydenta w oczach wyborców” zrealizowała dla Core Teamu sektora ogrodniczego Opinia24. Badanie w dniach 17-21 marca 2025, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 18 lat i więcej (N=1000). Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo - CATI i wywiadów internetowych (CAWI).
Kontakt: