![_.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/532201/large-573c1679f503317cb7e0e0a2af7a17a3.png)
Dobre postawy i praktyki
Mamy w tej chwili ogromne możliwości wyeksportowania jabłek, niestety nie mamy jakości, która jest wymagana. Dobrą praktyką byłoby to, żeby eksporterzy, którzy mają tą możliwość, już dzisiaj porozmawiali z tymi sadownikami, którzy mają pożądane odmiany i umówili się z nimi. Jeżeli wyprodukujesz te owoce, w takiej i takiej w jakości, jędrności, zabarwieniu, ja w przyszłym roku te jabłka od ciebie wyeksportuję. I zapłacę za to nie mniej niż, to co będzie gwarantowało zysk
przykład pożądanej dobrej praktyki podaje Maciej Majewski, Prezes Stowarzyszenia Sady Grójeckie.
Powinniśmy uwierzyć w sens zmian i przeciąć razem ten węzeł gordyjski. Jeśli zaczniemy budować na solidnych argumentach i zaufaniu, możemy zaskakująco szybko zobaczyć efekty. Jestem niepoprawnym optymistą, ale takim chciałbym zostać. Mam nadzieję, że da się wszystko zrobić szybciej. Im więcej osób zaangażuje się w prace Core Teamu, dołączy do zespołów ze swoim doświadczeniem, pomysłami, tym szybciej osiągniemy efekty. To jest zdroworozsądkowe, więcej udaje się działając razem, niż osobno
przypomniał Maciej Majewski.
„CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” to projekt realizowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Zadanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
![Koniec_.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/532253/large-e6491d59a768ff2eed6f7668a27541b2.jpg)
Kontakt dla branży i dla mediów: