Zapraszamy do udziału w Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy - 19 listopada 2024 r. na Stadionie Legii w Warszawie!
Jak rozwijać sektor ogrodniczy? Jak uczynić branżę jagodową bardziej stabilną i dochodową? O tym będziemy rozmawiać podczas Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy, 19 listopada 2024 r. w Warszawie. Zapraszamy!
Agenda Konferencji dostępna jest tutaj
Biznes na pokolenia
Zapraszamy do dyskusji o tym jak chcemy zmierzyć się z najważniejszymi wyzwaniami w ogrodnictwie. Dyskusja będzie podzielona na obszary – sadowniczy, jagodowy i warzywny. Zaprasza Core Team. Oto tematy, które będą poruszanie podczas konferencji.
Przyszłości branży jagodowej
Jaka jest dziś kondycja branży warzywniczej i najważniejsze jej wyzwania? Jak zmienia się waga zorganizowania rynku produkcji i handlu warzywami? Jak zorganizowana promocja konsumpcji zmienia nasze myślenie o wychodzeniu w pole?
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):
- Mirosław Fucia - Prezes Świętokrzyskiej Izby Rolniczej, Prezes Spółdzielni Producentów Warzyw i Owoców Sielec, rolnik, działacz społeczny
- Marcin Dymowski - producent warzyw, członek grupy, prezes Zarządu Grupy Producentów Agros sp. z o.o.
- Moderacja: Paweł Myziak - producent papryki, Zrzeszenie Producentów Papryki RP, lider projektu Moc Polskich Warzyw, członek zespołu ds. komunikacja roli warzyw i owoców w codziennym odżywianiu, Core Team
Przyszłości branży sadowniczej
Dyskusja o tym jak konkurować i gdzie szukać impulsów prorozwojowym dla sadownictwa? Jak dostosowywać się do zmieniającego się świata i nie próbować dostosować świata do nas? Dlaczego zacząć od odbudowy wewnętrznej konsumpcji i jak działa „jedno jabłko dziennie”?
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):
- Przemysław Badowski – sadownik, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
- Marcin Lis - sadownik, GOtrack
- Moderacja: dr Tomasz Lipa, sadownik, przewodniczący zarządu Towarzystwa Rozwoju Sadów Karłowych, pracownik naukowy Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, lider projektu „Jedno jabłko dziennie”, członek Jabłkowego Core Teamu
Przyszłości branży jagodowej
Jak zarabiać więcej i nie ekscytować się samym tonażem i areałem? Jak wykorzystać globalny wzrost zainteresowania owocami jagodowymi i zapotrzebowania na konsolidację podaży? Jak promować rolę owoców jagodowych w codziennym odżywianiu i walory „produktu polskiego”?
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):
- Paweł Eggert, hodowca, szkółkarz, plantator i przetwórca aronii, Aronia Eggert
- Paweł Jaruga, plantator porzeczki i agrestu, współzałożyciel spółdzielni rolników
- Paweł Krawiec, dr, naukowiec, praktyk, doradca, Horti Team
- Moderacja: Dominika Kozarzewska, prezeska, Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody”, koordynatorka Jagodowego Core Team, przedstawicielka Polski w International Blueberry Organization, członkini zarządu Fundacji Promocji Polskiej Borówki i członkini Rady Nadzorczej Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Partnerem merytorycznym jest Core Team sektora ogrodniczego.
Wśród organizowanych debat będą również te dotyczące przyszłości sadownictwa i warzywnictwa. Więcej o konieczności opracowania długofalowej strategia działania w wywiadzie z Witoldem Bogutą, prezesem Zarządu KZGPOiW, w Core Team liderem Zespołu ds. komunikacji roli warzyw i owoców w żywieniu człowieka – Ogrodnictwo może być biznesem na pokolenia
Celem projektu „Core Team” jest wzrost spożycia owoców, warzyw i ich przetworów, w wyniku integracji branży i stałej edukacji konsumentów. Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Ma charakter parasolowy, czyli wspierający realizację wielu zadań i kampanii sektora ogrodniczego.
#Fundusze Promocji
Źródło: Core Team, KZGPOiW, INSPIRE smarter branding
Opracowanie w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zadania „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, IV edycja”.
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt: