Kamila Boś, producentka i popularyzatorka pieczarek, podkreśla rolę edukacji konsumenckiej. Jej misją jest pokazanie pieczarek jako dostępnego, lekkiego, świeżego i nadającego się do szybkiego przygotowania, codziennego dania.

Najważniejsze jest, żeby nie ugniatać ich w sklepie. Pieczarka jest delikatna. Wybieramy ją oczami - patrzymy, czy jest jasna, jędrna i sucha.
Nie obieramy pieczarki. Pod skórką jest smak. Jest też najwięcej wartości odżywczych. Jeśli obieramy - marnujemy to, co najlepsze.

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, V edycja”.
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

