Końcówka roku to czas podsumowań i prognoz. Kantar prezentuje najważniejsze globalne trendy marketingowe, które w 2026 roku będą kształtować zachowania konsumentów i decyzje marek. Od agentów sztucznej inteligencji po mikrospołeczności - eksperci podpowiadają, jak przygotować się na przyszłość, która już dziś staje się rzeczywistością.

1. Rozwój agentów AI

2. Więź z człowiekiem dzięki wyborowi dokonywanemu przez maszynę
3. Codziennie drobna przyjemność

4. Marki na rozdrożu - autentyczna inkluzywność jako motor wzrostu
5. Rozwój mediów w sieciach detalicznych (digital trade marketing)

6. Mikrospołeczności jako główna siła marketingu w social media
Podsumowanie
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM -promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, V edycja”.
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt:

