Planowana agenda:
Witold Boguta - przewodniczący Komisji Zarządzającej FPOiW
Liderzy i wykonawcy projektów
- Core Team - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora - realizowany przez KZGPOiW
- „Apetyt na polskie” - Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
- „Moc Polskich Warzyw” – realizowana przez producentów warzyw
- „Czas na polskie superowoce!” - projekt producentów owoców jagodowych
- „Jedz Owoce i Warzywa – w nich największa moc się skrywa” – projekt skierowany do dzieci przedszkolnych i młodszych klas szkół podstawowych, realizowany także przez FBZPR
- „Ziemniaki czy kartofle” – realizowana przez Federację Branżowych Związków Producentów Rolnych
- Szkoła ziemniaka - Polska Federacja Ziemniaka
- Festiwal kulinarny - Młody Polski Ziemniak - Polska Federacja Ziemniaka
- „Jedno jabłko dziennie” – nowy projekt środowisk sadowników.
- Promocja konsumpcji jabłek: Szarlotka - Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Przemysłu Spożywczego
- Przeciwdziałanie uproszczonemu systemowi znakowania żywności (przykład prac rozwojowych) - Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
- EU GOOD MOVE - promocja spożycia owoców i warzyw w Europie - realizowana przez Unię Owocową
- EU Apple and Kiwi - kampania promocyjno-informacyjna na temat jabłek i kiwi z Europy - Unia Owocowa
- Czas na jabłka z Europy w Azji - promocja polskich jabłek w Azji na rynku indyjskim i wietnamskim) - Związek Sadowników RP
- Czas na jabłka z Europy - kampania unijna informacyjno -promocyjna skierowana na rynek Egiptu i Jordanii - Związek Sadowników RP
- Czas na zrównoważoną produkcję owoców - kampania edukacyjna kierowana na rynki wewnątrzunijne: Polski, Niemiec, Austrii - Związek Sadowników RP
- Papryka z Europy. Trzy kolory radości - kampania informacyjno-promocyjna dot. papryki: Niemcy, Słowacja, Czechy - Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
Wszyscy uczestnicy
Liderzy organizacji branżowych, eksperci ds. komunikacji
Zapraszam serdecznie. Chciałbym byśmy pokazali, że jako sektor chcemy wziąć współodpowiedzialność za zdrowie przyszłych pokoleń Polaków. Pokazali też agencjom pracującym na rzecz sektora, iż chcemy współpracować - linkować, wzmacniać się nawzajem, szukać synergii działań i poprawiać efektywność wykorzystania środków Funduszu, że pracujemy ze świadomością iż konsument ma 1 talerz i 1 listę zakupów, że żaden z nas w pojedynkę nie jest partnerem nawet w temacie 1 obiadu.
- Witold Boguta - Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, inicjator powstania Core Teamu i lider zespołu Core Team ds. promocji roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu, Połowa Sukcesu.
W spotkaniu udział wezmą m.in.:
- Agnieszka Falba-Gałkowska – organizator m.in. kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”, Dyrektor Biura Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych
- Paulina Kopeć - Sekretarz Generalna Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw Unia Owocowa (organizacja eksporterów owoców i warzyw), członek Core Team i lider zespołu ds. spójnego marketingu jabłka.
- Paweł Myziak – lider projektu „Moc Polskich Warzyw”, członek Zrzeszenia Producentów Papryki RP, członek zespołu ds. komunikacji roli warzyw i owoców w żywieniu człowieka Core Team,
- Paweł Eggert - współtwórca Aronia / Berry Innovation, projektu promującego innowacyjność i współpracę z nauką, jeden z liderów projektu „Czas na polskie superowoce!”
- Dominika Kozarzewska - Prezes Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody”, członek Polish Berry Cooperative, Rady Nadzorczej Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, koordynator Core Teamu Jagodowego.
- Maciej Majewski - Prezes Stowarzyszenia Sady Grójeckie, członek Core Team i lider zespołu ds. promocji postaw i dobrych praktyk produkcyjnych i handlowych, wcześniej lider zespołu ds. podniesienia krajowej konsumpcji jabłek.
- Maciej Dolata - Partner agencji INSPIRE smarter branding, współtwórca projektów Dzień Polskiej Borówki, Lato z borówkami, Polskie superowoce! Koordynator projektów „Połowa sukcesu” integrującego działania promocyjne i „Core Team” angażującego w rozwój sektora ogrodniczego.
#Fundusze Promocji
Opracowanie w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zadania „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, IV edycja”.